Wednesday, April 16, 2014

Esimene nädal

Inimese keha on ikka üks paganama huvitav vigur, sest harjub ikka kõigega. Kui esimesed 5päeva olid ikka päris rasked, siis nüüdseks on keha nii harjunud, et mõtlen isegi trenni minemisele. 
Kui vaadata peeglist keha ega ma siis eriti veel midagi tähele ei pane :D kui aga proovisin üht pluusi mis mulle enne nii väga seljas ei meeldinud, siis see oli juba päris hea :D Õnneks kuuri lõpuni on jäänud kõigest 15 päeva ,  tegelikult ikka päris palju on aega ahhaha, kuid need 11 päeva on juba ise nii kiirelt läinud( kaks esimest päeva oli mugimine, mis on eriti taevas), et ma ei muretse nende 15 pärast üldse.
Mis on aga kõige parem on see, et ma sain kinnutist sellele - kui ma ikka midagi tahan, siis ma teen ka kõik, et seda saavutada. Ja muidugi veel parem on see, et  peale sööki pole ees täis pugitud magu.

Aaaa ja olen hetkel praktikal Sauga noortekas, mis on ikka eriti tsill koht. Sealt ikka õpib nii mõndagi uut noorte käest, uskumatu kui totud nad on :D Eilne parim nali oli see, et ma ei ole kohe kindlasti ühest 15a poisist vanem, kuna ta on minust pikem, mul pole kortse ja halle juukseid, samuti mul on pruunid silmad :D:D:D Ja kuidas on võimalik, et Aafrikasse saadetud esmaabikotis olid sees kondoomid? 


1 comment:

  1. good job ;) ma käisin viimati 1. aprill trennis ja tunnen end jube halvasti :D

    ReplyDelete