Thursday, May 8, 2014

Heihoo

Päevad lihtsalt lendavad nii kiiresti, et ma ei teagi mida selle vastu teha. Peaks rohkem hakkama vist oma tegevusi ning minekuid planeerima ja kirja panema, et ikka need saaks tehtud.
Näiteks võtan juba kaks nädalt oma gmaili lahti, et edastad kiri oma ülemusele millal ma saaksin tööle tulla. Väga raske tegevus eks. 
Ja teate mille peale ma kõige vihasem olen ? Kool. Lausa debiilen koht, kus tuleb vahel oma kanni soojendada. Nimelt on juba paar korda käidud Tallinnas ainult selle pärast, et meil on näiteringitöö ja peaksime mai kuus aine läbimiseks etenduse tegema. Aga ohoooo, läheme siis see esmaspäev kooli ja selgub, et oioioi, aula läheb remoti kuni mai lõpuni :D nagu whaaaaat. Ja ma ju ainul selle aine raames olen juba paar head korda niisama Tallinna sõitnud. Aga noh, etendus toimub oktoobris, saab mais rohkem vabu päevi.
No muidugi parim uudis on see, et me peame ka see suvi praktikale minema :D no kuidas? Tõesti enne ei osanud seda keegi ette teada ? 

PS! See nädal on lihtsalt mul ebaõnne nädal - isegi mu onu unustas mu ära, kui pidi mind peale korjama, et ma saaksin Tallinna. Kuidas see ka võimalik on ? Su enda onu unustab su maha , nii ma siis istusin diivanil kui kurva kuju rüütel. 

No comments:

Post a Comment